Artykuły ogrodowe firmy Anawer - ogrodowe.anawer.pl
Czyli artykuły uszyte są w firmie Anawer

Telefony do firmy odbieramy:
poniedziałek - piątek 8.00 do 16.00
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
    Strona główna » Wysyłka i Zwroty

    Wysyłka i Zwroty

    Wysyłka - firmą kurierską GLS
    Obecnie paczki wysyłamy 2 razy w tygodniu we wtorek i czwartek - w następnym dniu paczka jest u odbiorcy.
    Po otrzymaniu na maila informacji że TOWARY WYSŁANE należy w następnym dniu wyglądać na kuriera. 

    Niezbędny jest na list przewozowy numer telefonu odbiorcy paczki dla kuriera w razie problemów z dostarczeniem paczki.
    Kurier dostarcza paczki od godziny 8.00 - 17.00, nie ma możliwości zastrzegania godzin dostawy dlatego prosimy o podawanie adresu pod którym mogą państwo odebrać paczkę w tych godzinach.
    Kurier dokonuje 2 próby dostarczenia paczki pod adres na paczce, jeśli nikt nie odbierze to paczka wraca do nadawcy a firma kurierska nalicza nam podwójny koszt przesyłki.

    Zamówienia przyjmujemy tylko przez sklep internetowy który nadaje numer zamówienia.
    Koszt przesyłki:
    Przelew: paczka do 2kg - 14 zł (1szt.), do 5kg - 16zł, do 10kg - 20zł, do 20kg - 25zł
    Pobranie: paczka do 2 kg - 19 zł (1szt), do 5kg - 23zł, do 10kg - 27zł, do 20kg - 32zł.

    Dla kuriera liczy się waga paczki rzeczywista albo objętościowa zawsze ta większa.
    W paczce do 5 kg zmieszczą się np. 2 siedziska i 1 daszek (jeden koszt 16 zł)
    Warto przy zakupie kilku przedmiotów napisać do nas email i zapytać o koszt przesyłki. 
    Przedmioty staramy się łączyć i jak najwięcej zapakować w 1 paczce dla obniżenia kosztów wysyłki.
    Zależy to głównie od wielkości i kształtu przedmiotów.
    Przedmioty małe (tkaniny: siedziska, daszki) są zapakowane w foliopaki a większe (poduchy) w karton z 3-warstwowej tektury o zwiększonej wytrzymałości.

    Zwroty
    Zgodnie z obowiązującym prawem przysługuje Państwu możliwość odstąpienia od umowy i zwrot zakupionego drogą wysyłkową towaru w ciągu 14 dni od daty wydania, o ile nie był on używany, nie nosi on śladów użytkowania i znajduje się w oryginalnym opakowaniu pocztą polską.
    Pieniądze za zwrócony towar odsyłamy przelewem bez kosztu przesyłki po dostarczeniu do nas zwracanego towaru.
    Towar odsyła Klient na własny koszt oraz dołącza wydrukowany i podpisany protokół zwrotu towaru z załączonym paragonem.
    Tutaj możesz pobrać druk.
     
    Protokół zwrotu
    Nie przyjmujemy paczek pobraniowych.
    Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela - jest to kurier . 
    Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep. 
    Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.
     

    Życzymy udanych zakupów.
    Nasz adres: Firma Anawer ul. Świerkowa 31 42-290 Blachownia

    Przejdź do strony głównej
    Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
    Nie pokazuj więcej tego komunikatu